Dünyanın en fazla bal üreten illerinden biridir Ordu !

Canel ALAYBEYOĞLU

Dünyanın en fazla bal üreten illerinden biridir Ordu !

Bal markası yok !
Empati kurmanızı , geçmişe dönmenizi ,neden en fakir illerdeniz sorusuna cevap aramanızı rica ediyor ,

Beraberce sorumlularını aramaya ,
utandırmaya ,

hala o makamları işgal ediyorlarsa yüzlerine vurup , sen busun deyip ayıplamaya davet ediyorum !

Ab fonlarından tam 11 milyon euro , karşılıksız bir hibe alır arıcılık bilmem nesi !

Şart , otomatik paketleme yatırımı yapıp , markalaşma sürecini hızlandırmak !

Ama seçtiğiniz insanlar , akraba , liyakatsizde olsa bizden , kriter de namaz kılması olunca ,

11 milyon euro , gereksiz harcamalarla , şişirilmiş faturalarla, yüksek ve karşılığı olmayan maaşlar , huzur haklarıyla buhar olur !

Piç edilir !

Kimin piç ettiğini muhatapları arasın bulsun , yargılatsın , ben işin zihniyet ve düşünce fakirliği tarafındayım !

Delege sistemindeyim !
Liyakat tarafındayım !

Eeee , ab foncusunu , fortçu mu sandın ?
Adam denetliyor haliyle , göz yummuyor !

Nerde lan markalaşma diye soruyor , yönetimler değişsede ...

Iııı , gııı , abiii , kekelemekten başka bir şey de duymuyorlar , mantıklı bir cevap yok ortada !

Eeee o zaman gönderin lan verdiğim hibeyi geri diyor adamlar ,IBAN numaralarını veriyorlar kurumlarının çekip gidiyorlar !

Eeee tatlı tatlı yemenin , acı acı da neeeyse !

Sen bir daha ab fonu yüzü göremeyen , sana şüpheyle bakıldığı , adam yerine koyulmadığın , kimliğine bakılan bir ilin çocuğu oluyorsun !

Ama abi , valla ben dürüstüm demen de yeterli olmuyor ,

Elin adamı keriz değil sonuçta !

Markalaşma yok madem , ortada da para yoksa ,

Yeni nesil olarak bedeli sen ödüyorsun !
O dümbelek delegede ,

Evine bu paradan aldığı derin dondurucunun içine gurban etini tepükleye depükleye sokmaya çalışırken ,

Gereği olan 3/1 aklına dahi gelmiyor !
Haa siktüüüsünler , baççanın gazuunu iki garış içeri getürüken düşünselerdi ,

Yerlerdi , diye mırıldanıyor !

Gelin ,

Ordulu gençler siyasete bulaşın !
Bu düşünce , zihniyet devrimini beraber yapalım !

Çünkü , Orduyu güçlü , rekabetçi , dayanıklı , yeniliğe açık , zengin bir il yapmanın birinci yolu ,

Siyasetten geçiyor !
Siyasi iradeden geçiyor !
Liyakatli bürokratlardan ,

Şehre , insanına inanmış , stklardan geçiyor !

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.