52 ORDUSPOR’DA ŞÜKRÜ BODUR YENİDEN BAŞKAN SEÇİLDİ
ORDU – 52 Orduspor Futbol Kulübü’nün Olağanüstü Genel Kurulu, kulüp üyelerinin katılımıyla gerçekleştirildi. Genel kurulda tek liste ile seçime giren mevcut Başkan Şükrü Bodur, üyelerin oylarıyla yeniden kulüp başkanlığına seçildi.
Kulüp tesislerinde gerçekleştirilen olağanüstü genel kurulda üyeler, yeni dönem yönetimini belirlemek üzere bir araya geldi. Yapılan oylama sonucunda mevcut başkan Şükrü Bodur, üyelerin desteğini alarak yeniden 52 Orduspor Futbol Kulübü Başkanlığı görevine getirildi.
Genel kurulun ardından kulüpten yapılan açıklamada, Şükrü Bodur’un yeniden başkan seçilmesinden duyulan memnuniyet dile getirilerek, yeni dönemin kulüp, spor camiası ve Ordu adına hayırlı olması temennisinde bulunuldu.
Olağanüstü Genel Kurul sonucunda oluşan yeni yönetim kurulunda şu isimler yer aldı:
BaşkanŞükrü Bodur
Yönetim Kurulu ÜyeleriAhmet Tayyib Aydın, Akın Şahin, Attila Kırmancı, Burak Şentürk, Caner Can, Cem Yener, Coşkun Akkaya, Prof. Dr. Çağatay Öztürk, Doğan Deniz, Ferhat Türkeli, Fırat Aktaç, Av. Hüseyin Sercan Poyraz, Kemal Sazkaya, Kenan Gözeten, Mahmut Özel, Mahmut Türkeli, Önder Okur, Resul Atasever, Sefa Yüce, Sinan Yüzer, Uğur Yıldız, Yaman Şen ve Yavuz Şenyurt.
Yeni yönetimin önümüzdeki süreçte 52 Orduspor’un sportif başarılarını artırmaya yönelik çalışmalarını sürdürmesi bekleniyor.