DUMANIDA SATACAKLAR
FATMA TAYLAN
BU HÜÜKÜMET DUMANI Bİ TORBAYA DOLDURABİLSE ONUDA ABD YE SATAR
24 Nisan 2010 Cumartesi 17:10
TEPKİ
ATİNÇ KOTAN
AÇIKCASI NE DİNLERİM NE DE SEVERİM ANCAK TEPKİLERİNİ DE ANLIYORUM ANCAK ORADA KUR'AN DAN DEĞİL DE BAŞKA BİR KELİME KULLANILMIŞ BİLE OLSA İDİ İNANIN VERİLMEK İSTENEN MESAJ ALINIRDI.BEN BİZZAT BUNUN İÇİN KINIYORUM
21 Nisan 2010 Çarşamba 12:04
duman grubu
tuğba aksoy
böyle bir rezalete nasıl izin veriliyo anlamıyoruz.vee işin en tuhaf tarafı kültür bakanlığının bu kaseti onaylaması bizi çok etkiledi,
09 Temmuz 2009 Perşembe 11:41
alll sanaaa bir yeni konu daha
halil
din futbol siyasety denince bizler bu konuda türk halkı olarak çok uzmanız; profesyonelleşmisizir. laaa sen duman ne hakla benim dinime saldırırsın... biz uzmanlar olarak din savunucuları olarak seni aramızda görmek istemiyoruzzzzzz. asalım keselim.... biz bunlara alışığız... biri bir laf atsada linç etsek.... oyyyy tabiii yaaa sistem bizi öle bi yaptıki patlamaya hazır bombayız. La duman sana patlamayalım canımızı sıkma. :SSS
16 Haziran 2009 Salı 19:00
duman
Gözde
bana göre dumanın seslendirdiği ve yorumladığı her şarkı farklılık uyandırıyor artık inasanlar bu farklılığa alışmalı nasıl bizler bazı farklılıklara alışıorsak ve her tür şarkı türkiyede seslendiriliorsa ben ve benim gibi insanlar buna saygı duyup alışmaya çalışıorsa bende şimdi duman a karşı saygı bekliorum çünki ben dumanı çook seviorum ve bi çok sanatçı bi çok şarkıda buna benzer cümleler kullanıor neden bi başkası deil de duman bu kadar çekilemio bence dumanın ayrıcalığı gözlerinizin önün de işte tüm guruplardan fark ı
14 Haziran 2009 Pazar 19:58
Alkışlıyorum
Özgün
Helal 0lsun Duman Sizi ayakta alkışlıyorum. Sizin gibi yürekli insanlara çok ihtiyacımız var .
10 Haziran 2009 Çarşamba 20:09
dumana helal olsun
keferesavar
onca nimeti veren rabbine karşı takındığı bu tavır çokca cesur helal değil yazıklar olsun allah c.c. onları hak ile ıslah etsin bu şarkıyı söyleyenin inşaallah dili tutulsun kopsun yazıklar olsun
08 Haziran 2009 Pazartesi 15:34
alakaya maydonoz
numan kocak
duman grubunu protesto ile akp saadet fazilet vs.alakasini anlayamadim.bende ayar oldum grubun boyle dalga gecer tarzda sozler kullanmasina.siz haber yapin yeter,kanaatimizi halk olarak biz kullanabiliriz.
07 Haziran 2009 Pazar 03:52
din adına siyaset olmaZ
mehtap altunok
din adına nasıl siyaset yapılır? insanlar tek bir inanca göre nasıl yönetilir? farklı inançları olan insanlara haksızlık olmaz mı? duman grubu din ile alay etmemiş dini istismar eden insanlarla alay etmiş..çokta iyi yapmış, DUMAN GRUBUNU YÜREKTEN KUTLUYORUM....bu ülkede din üzerinden siyaset yapanların işi yoktur elbet bir gün oturdukları yerden başaşağı devrileceklerdir....kendi kazdıkları kuyuya düşüp sonsuza kadar orda kalacaklardır....Tabiki de atatürkün ilke ve inkilaplarına göre siyaset yapacağız....namaz kılıp peşinden ülkeyi satan insanlara göre değil....bunun aksini düşünen insanların insanlıkla alakası yokturr!!!!!
16 Mayıs 2009 Cumartesi 18:00
helal
mehmet
a rıza özkan a helal olsun,tekkelimeyle
16 Mayıs 2009 Cumartesi 01:18
HERKES DOĞ RU OLSUN.
CEMAL TOPÇU
CUMHURİYET,ATATÜRK ÜZERİNDEN SİYASET YAPANLAR BAŞTACI;DİN ADINA SİYASET GÜNAHMI?ŞARKICI SÖZLERİ DOĞRU TELAFFUZ ETSİN.MİLLETİN İNANCIYLA ALAY EDİLMESİN.AYETLER DOĞRU OKUNACAKTIR.AYETLERİ YANLIŞ OKUYUP MÜZİK YAPMASIN.MİLLETİ YOLDAN ÇIKARIP,ARALARINA NİFAK TOHUMU EKTİRİLMESİN.
14 Mayıs 2009 Perşembe 23:35