Çebi Projeleri Ordu İçin İnkilaptır
Zeki AL
Sayın Kenan Çebi gibi bir değeri Giresun Belediye Başkanı olarak görmek isterdim.Kenan bey gibi bir değer varken,Ordu belediye başkanlığı için başkalarını düşünmek,bana göre Samsun'a,Trabzon'a ilçe olmaya heveslenmektir.Ordu'da Giresun gibi yerinde saymaya devam edecek gibi görünüyor.Ordulular,Giresunlular içerde olsun,gurbette olsun başkalarını sırtında taşımaya öyle hevesliler ki birde yandan merdiven olup başkalarının sırtına çıkması için basamaklarını da üşenmeden kendileri hazırlıyor.Sayın Çebi'nin TV'de projelerine şahit oldum.Çebi daha ne yapsın?Tüm Orduluların eline para sayıpta oy isteyemez ki.Çebi'nin projelei ile Ordu ilinin 2 -3 yılda çehre değişikliğini görmek bana Ordu adına gurur verirdi."Aynı tas ,aynı hamam" anlayışında olanların çoğunluğu ile kültürüne,ekonomisine,sporuna,turizmine,sağlığına,eğitimine,fındığına,yaylasına,sahiline,sanatçısına sahip çıkan bu değerlerimiz ne yazık ki en verimli çağlarında yöresine hizmet edememenin ezikliği içinde ömürlerini tüketiyor.Hukuk adamı Çebi'den adaletiz isteklerde bulunmanın zor olduğunu bilenler tabi ki Çebi'den uzak duracaklardır.Sayın Çebi'ye başarılar dilerim.Seçilemese de üzülmesine gerek yok o zaten Türkiye'ye mal olmuş,yüzlerce beldenin seçime girrmesini Karadeniz'den sağlamış bir hukuk adamı.Kendisi ile bizler gibi her zaman gurur duyabilir.Son söz:Ordu adına duyduğum Sayın Kenan Çebi'nin projeleri, bu dönem hayata geçmez ise Ordu'ya yazık olur.NOT:(Çebi'nin market,hipermarket ve grosmarket görüşleri www.giresunaktuel.com'da)
11 Şubat 2009 Çarşamba 16:44
syn Başkanım
oya gedik
Kadiköy chp Kadın kolların dan oya gedik ben ! Başkanıma başarılar diliyorum ! saygılar efendim ! İstanbul dan sevgiler ...
03 Şubat 2009 Salı 08:45
başarılar diliyorum
DrMustafa ÇUKURYILDIZ
sevgili dostum, başkanım Kenan Çebi ye başarılar diliyorum... DrMustafa ÇUKURYILDIZ
01 Şubat 2009 Pazar 00:12
yolun açık olsun Kenan ağabey
Yıldız Akata
Komşumuz ve sevdiğimiz ağabayimiz Ordu da saygın bir insandır .başarılarına ORDU belediye başkanlığı da eklenirse seviniriz .Yolun açık olsun Kenan ağabey.
27 Ocak 2009 Salı 19:27
SANDIKTA BİRLEŞELİM
ÖZGÜR TÜRKMEN
..
19 Ocak 2009 Pazartesi 11:43
ÇEBİ YE ÖNERİMDİR
MİNE KESKİN
SAYIN ÇEBİ DİYOR Kİ ALLAHIN ADINA İNANDIĞIM GİBİ DİYEREK BAŞLIYOR.BİZLERE DİYOR BUNUN SEVABI YETER DİYOR DEVAM EDİYOR YILMIYOR NE KADAR DİNİ KLİŞE VARSA SÖYLÜYOR SONRA DİYOR Kİ BEN LAİKİM...BEN DEMOKRATIM BEN AKP YE KARŞIYIM. EVET DOĞRUDUR SAYIN ÇEBİ ALLAHIN BİRLİĞİ NE İNANDIĞI KADAR AKP YE KARŞIDIR.NEDENSE AKP YE KARŞI OLMASINA RAĞMEN AKP LİYE BENZEMEKTEDİR.OLA Kİ ŞU SOSYAL DEMOKRAT SEÇMENİN BİR BOŞLUĞUNA GELİRDE SEÇİLİRSE SAYIN ÇEBİYE TAVSİYEM BELEDİYENİ KAYNAKARIYLA KÖMÜR DAĞITMASIDIR.SENDE DAĞIT BABA.SENDE VUR ŞU LİBERAL KAMÇIYI SIRTINA BU ÜLKENİN SANA UMUT BAĞLAYANLA R UÇUÇRUMDAN ATLAYAN KOYUNLARA BENZER HADİ GÖTÜR BİZİ UÇURUMDAN AŞAĞIYA.
12 Ocak 2009 Pazartesi 00:00
Kiminle..??
Dursun Yılmazer
Belediye başkan adayları..Önce Ekiplerini açıklasınlar..Bakalım Kimlerle bu işleri yapacaklar..Ekip çalışmasına önem veren başkan istiyorum..
06 Ocak 2009 Salı 20:04
ESKİ KİLİSE
erdem gönül
sayın çebi ben yıllarca bu kiliseyi hep hayal ettim neden boş duruyo diye bu yaz geldim koltuk atmışlar bomboş duruyo.buraya EĞLENCE YERİ_VEYA RESTARANT_VEYA DÜĞÜN SALONU_OLABİLİR burayı kim gelirse gelsin değerlendirsin böyle yerleri değerlendiriyolar projenize buraya önem verin
06 Ocak 2009 Salı 14:36
KENAN ÇEBİ
erdem gönül
sayın çebi projenizede ESKİ KİLİSENİN orayı değerlendirin oraya eğlence merkezi yapın veya restorant yapın belediyeye katkıda sağlar ama kaliteli bi yer olsun sahili çeki düzen verin yazın geldim sahil olmuş gece 11den sonra ayyaşların yeri oralara bi çeki düzen verin ordunun en büyük projesi TURİZM PROJESİ olmalı sayın çebi deniz kenarlarına bi çeki düzen verin insanların gidebileceği kaliteli mekanlar açın turist eğlence ister tesis ister.yoksa bu milleti rıhtımdan yalı camisine koşturmayın oralara tuvalet yapın ordu lisesinin oraya sayın seyit torun bi sahil yaptı yan yana 5 kişi geçemiyo sanki arazi kıtlığı varda toprak atmış yeşillik yapmış oralara bi çeki düzen verin oranın projesini kim yapmışsa hayretler içinde kaldım koskoca araziyi labirent gibi yapmışlar oralara bi çeki düzen verin sokakların taşlarını yenileyin yağmur çamurdan millete cambazlık yaptırmayın sayın çebi halkla iç içe olun şefkatle yaklasın kabaca BABA BAŞKAN OLUN sayın çebi başarılar dilerim size sayın çebi.
05 Ocak 2009 Pazartesi 17:42